Lördag~

Morsning korsning! (Gud vad töntigt det låter, haha)

Vad skönt det var att vakna förhållandevis tidigt idag 10:00, jag brukar alltid snooza i två timmar frammåt ungefär. Idag ska jag mestadels plugga inför min stora uppsats som jag tidigare nämnt men också hinna åka till morfar och gå ut och gå med någon kompis! Jag funderar också på att byta nagellack till skolstarten, något som är lite som en ny start. Rosa eller grön? Vilket vore bäst?

Det hade varit grymt mysigt att se Avatar nu när alla bloggar om den hela tiden, alla verkar ha sett den. Borde man se den?


Kommentarer
Postat av: Evelie

Snyggve!

2010-01-09 @ 16:29:52
Postat av: Anica

Du är så söt tack Evää! <3

2010-01-09 @ 18:20:44
URL: http://lilychouchou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0