Don't you step on my blue suede shoes!

These days we all need some lovin', eller vad säger ni?

Hela denna veckan kommer varit stört jobbig och förberedande. På fredag ska IA och EE drafts vara inne och jag har inte börjat på något av uppsatserna. Vad som känns ÄNNU BÄTTRE är att jag en av böckerna jag ska använda till IA verkar vara helt värdelös. I morgon blir det ett rejält snack med Olle (min historielärare).

På lördag fyller jag 18 år! Jag har nog aldrig sett fram emot min födelsedags så lite som jag gör i år. Mest för att mycket jobbiga saker händer så nära datumet, massa skolarbeten och sådant jävligt. Samma dag ska jag ha dansuppvisningen! Just nu känns housen och raggan som de danser jag är säkrast på. Hoppas det går bra, vill inte gör bort mig ju! :)

I fredags hade jag min födelsedagsfest och jag vill tacka alla som kom! Det var hur kul som helst faktiskt. Vi dansade till YMCA och spelade Tekken etc. Jag fick söta presenter av Ida & Kalle, Julia, David och någon mer! Tack så mycket! ♥

I morgon åker min mamma till Schweiz, vilket betyder att jag kommer spendera kommande två veckor hos min mormor. Det blir nog mysigt, kanske t.o.m får mer skolarbete gjort. Förhoppningsvis.

Nu ska jag gå och försöka hitta bra grejer i tre olika böcker om Stalin till min EE. Har fixat ansiktet med peeling och ansiktsmask som jag fick av Julia och jag ska även dricka té nu.

ps. vill kolla på Elvis-filmer så hårt nu!


Kommentarer
Postat av: Maya

Hej! Du lämnade en kommentar på min stackars bortglömda Japan-blogg, Nippon banzai!, i april och jag tänkte att det är lika väl att svara på din blogg. Du undrade om du kunde fråga några saker; varsågod, bara att skicka ett mejl till (maya.schioler[at]gmail.com, eller ta det på facebook (Maya Schiöler) ^_^ Ha det bra!

2009-05-26 @ 06:23:09
URL: http://nipponbanzai.blogspot.com
Postat av: Jaedze

Vad kul det verkade va! Stackars Ana med massa arbeten! Det fixart sig alltid till slut.

2009-05-26 @ 09:32:38
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Sarah

sv: det är en utbildning, originalare med grafisk design heter den :)

2009-05-28 @ 20:17:57
URL: http://www.estailo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0