2NE1

Gårdagen var helt underbar. Jag var hemma hos Mandy med Rosa, Dze, Simona och Kiki! Vi tittade på random kpop-klipp och uppträdanden på en projektor som Mandy hade hemma. På kvällen när jag skulle cykla hem kände jag verkligen att jag var helt mätt på socker. Det var väldigt länge sedan jag frossat i godis som igår, men gott var det. Tack Mandy! ♥

Idag har mest bestått av evigt datorsurfande. Men något nytt är att 2NE1 har släppt teaser på sin nya låt "Fire" som även ska vara deras debut! Jag längtar något så otroligt efter deras debut, har gjort det sen förra året i juli och nu är den snart här, inte mindre än 17:e Maj (låten kommer dock ut 6:e Maj). På sin hemsida får man varje dag 10-20 sekunder mer av teasern och man får även se en ny bild på en medlem. Tro det eller ej men jag har redan två favoriter - Sandara Park (Dara) & Park Bom (Bom). Det som skiljer dessa från andra tjejgrupper är att de inte satsar på en gullig image, deras musikstil kommer vara hiphop/rnb-aktig och de är tydligen väldigt bra på att dansa också. Har inte hört/läst annat än positiva responser. Hoppas bara det verkligen blir så också! :)



Påtal om ingenting. Min kära danslärare Kouki (Cookie) har blivit sparkad från Move it. Jag kan verkligen inte tro det. Snacka om att alla vi som vill ha kvar han ska fixa en protestlista & få tillbaka han. Vafan ska vi nu framträda på Krumpingen och vem ska nu lära oss att dansa på riktigt? :( Fett ledsen är jag.

Nej, nu måste jag gå och äta upp mina nudlar. Ska nog göra en till smoothie, också! MAAAAAAAAAAT! Uppdaterar nog en gång till idag så håll utkik vetja.


Kommentarer
Postat av: Natta

JAAA VET ! va fan Koukie sparkad, whats up with that liksom? helt cp stört!

2009-05-04 @ 18:24:46
URL: http://www.trippingsoul.blogspot.com
Postat av: My

haha är du oxå sån koreanfreak ? XD

2009-05-09 @ 09:19:18
URL: http://myytran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0