sorry, sorry!

SUPER JUNIORs singel "Sorry Sorry" har kommit nu. Låten är lite för elektronisk för mig men jag tycker på något vis ändå att den låter bra! Tydligen är det samma snubbe som skrivit låtarna "Free Your Mind" och "O.Jung.Ban.Hap" som även gjort denna. Lite konstigt måste jag ändå säga att det är för hans låtar brukar var väldigt explosiva - något Sorry Sorry inte är. Men jag gillar den ändå som sagt, till skillnad från Subaiba....



Usch, jag är gaaaalet trött efter danserna idag. Men som tur är sitter jag och lugnar ner mig nu och lyssnar på DBSKs låt "Tonight", den är så grymt fin. Ska lyssna på den nu när jag går och lägger mig snart också! ♥  Något jag tänker på när jag hör den är Mickys intro i början när han ropar ut till alla på engelska. Hans engelska var mycket bättre förut, när han var yngre! Vilket i och för sig är självklart då han endast vistats i Sydkorea och Japan de senaste åren.

Min helg kanske blir trevlig denna gången! Jag planerar att träffa Dzenana och de andra då Josefin från Malmö kommer och hälsar på. Det blir antagligen en mys DBSK-kväll! Förhoppningsvis blir det mycket Micky-klipp/in zoomningar & mycket av Yunhos solodanser. Sedan tänker jag såklart tvinga de att se O-konserten med mig! Inte hela men en bra bit i alla fall :> Kommer bli massa roligt, jag hoppas bara jag kan.

Just det, jag kom på att jag inte nämnde det där om den 13:e mars. Jo, det är såhär att jag sökt till ett korttidsutbyte via japanska ambassaden i Sverige och om jag blir uttagen så blir jag kontaktad och ska då komma till de på en intervju. Dessvärre har de inte hört av sig vilket jag antar är ett tecken på att jag inte blivit uttagen. Nåväl, jag sökte i alla fall, mer kan jag inte göra. Det känns ändå lite bittert och synd, fast jag får ju trotsallt se Dir en grey på Metaltown istället! Och eftersom jag inte ska till Stockholm på fredag då så kommer jag gå på Izzys födelsedagsparty där temat - retro! VAD ska jag klä ut mig till? Snälla folk kom på något som är retro men som går att ha på sig.

Nej, nu ska jag nog sova snart. Jag måste bara lägga in två citat som jag hittat på http://www.onetvxq.com/

Yoochun: I've composed about 50 songs. One song i composed while eating natto. It has a "sticky" feel into it (laughs) I was writing it while imagining doing it with one person...
Interviewer: What do you mean?
Yoochun: When you're loving....when you're loving...
Interviewer: You summarized it very well...
(HAHA SNUSKBARN! ♥)

"He asked how long we planned to continue this group together. I said, if possible, we would like to continue forever."
- Yoochun
(Awwwwwwwwwwwww...) 
 


Kommentarer
Postat av: shopgirls shanghai

oooooooh ska kolla upp dem :)

2009-03-10 @ 00:56:42
URL: http://www.metrobloggen.se/shopgirl
Postat av: Nina

Vad synd att dem inte hörde av sig ;_; Kan du inte försöka typ nästa år igen?

Fast fan vad avis jag är nuuu ~Metaltown~ <3 När ska du köpa biljetten? Det finns en riktigt liten chans att jag kommer hem från Japan i tid till MT, finns det mkt biljetter kvar?

2009-03-10 @ 09:00:19
Postat av: Ani

Jaaaa! >:

Nej, det är sista året nu! Jag fyller ju 18 :(



Jag tänkte göra det efter 13:e i alla fall & så snart som möjligt men såvitt jag vet finns det fortfarande massa biljetter kvar! För det är nämligen fortfarande grön ruta i ticnet.se! :O

2009-03-10 @ 11:48:26
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Jaedze

JAAAA klart vi ska se ur OOOOO konserten!!!! Jag tycker Survivor e bättre än Sorry Sorry T_T förlåt!!! och det e inte för att jag e DBSK biased! Sorfy sprry e lite för irriterande för min smak! Men dålig e den inte...



HAHAHA vad snuskig Micky eee.....undrar hur han e i sängen....nee nu ska inte jag va snuskig!!



Ohh vad fint det sista vaaaa...dom måste hålla på för eeeeevigt!!!

2009-03-10 @ 17:08:31
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Nayu

Svar: Det har egentligen inte hänt något speciellt, snarare mitt sätt att tänka som har förändrats lite granna. Och det här kanske kommer med övergången till vår, vad vet jag. Men jag mår definitivt bättre de senaste dagarna än vad jag gjort på länge. :*



Dbsk, vill lyssna mer på dom för det jag hört älskar jag. Har än så länge mest bara lyssnat Big bang och Epik high inom kmusic. Får väl utforska mer medan man fortfarande får ladda ner!

2009-03-10 @ 17:13:36
URL: http://dontstealoursun.blogspot.com
Postat av: Ani

Jae: Hahahaha Micky är ju gruppens sex-appeal så han får väl helt enkelt hålla sig till ryktet ;P



Nayu: Ja men du har sagt ett tag att du ska börja ladda ner mer & nu får du fanemig ta tummen ur röven och faktiskt ladda ner mer mannet! XD

2009-03-10 @ 23:05:10
URL: http://lilychouchou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0