händelserik helg

Det var riktigt roligt hos Dzenana igår. Vi köpte en hel del chips och smaskade på under kvällen. Josefine introducerade oss till några vinägerchips som var goda men som börjar brinna i munnen efter ett tag. Vi valde varsin låt från tre olika konserter och höjdpunkten för mig var såklart låten "O.Jung.Ban.Hap" på O-konserten. Jag måste seriöst ha den konsert DVD:n ♥ (tack så jättemycket för i lördags tjejer & speciellt till dig Dze!).



Söndagen har bara bestått av övningskörning ungefär. Men det bästa och grymmaste idag och antagligen flera månader framöver är att jag fått - en SYSTEMKAMERA! ♥ Min gamla kamera som ni kanske vet har varit sönder sedan förra året i maj. Därför blev det så att mormor köpte en systemkamera nu och jag ska seriöst vakta den med mitt liv. Jag måste komma på något flashigt namn till den, har ju t.o.m ett flashigt namn till min dator - Roleo! (låter nästan som Bolero, haha!). Jag längtar verkligen till sommaren, kommer gå runt och ha picknicks varje dag och ta kort med kameran. Har verkligen längtat efter att kunna fota saker och att det blir grym upplösning - något som min mobil saknade...

Jag och Mandy ska hålla i gympan i morgon. Vi tänkte ha en timmes basket med lite övningar och spel, det blir nog bra. Det bästa är musiken vi ska spela - TVXQ, BIG BANG, SUPER JUNIOR, BoA etc. Klassen kommer hata oss för resten av livet... :')

Nej, nu måste jag plugga lite matte innan jag lägger mig. Hej jag hatar trigonometri.
& förresten folk, min layout är fixad av http://juicybox.blogg.se/, hon är grym! Tack Linda ♥

Kommentarer
Postat av: Jaedze

Ohh du måste berätta vad alla sa när ni hade på sån musik hahahah!!

2009-03-16 @ 17:26:54
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Nayu

ÅH VAD JAG ÄR AVUNDSJUK PÅ DIG NU!

Jag vill verkligen ha en systemkamera men ack,

jag kommer inte ha råd med det på ett tag.

Förhoppningsvis i slutet av sommaren men då är ju

den bästa tiden för fotandet precis passerad,

mycket synd.



Hoppas iallafall du klickar många fina bilder

och att du delar med dig dom på bloggen eller

flickr.

<3

2009-03-16 @ 18:29:37
URL: http://dontstealoursun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0