lördaglördaglördag

Lördagar, lördagar, lördagar. Under hela veckan har jag suttit och planerat exakt vad jag ska göra denna dag och det slutar alltid med att jag sitter och slappar vid datorn. Men jag har faktiskt varit duktig och städat mitt rum idag (lägg till att jag dansade till Mirotic medan jag gjordet det!). Påtal om Mirotic har jag insett att "Picture of You" på albumet är en väldigt vacker låt.

Nina loggade in under några timmar och jag insåg ännu en gång hur mycket jag saknar henne. Bruden kommer hem från Japan i juni och jag försöker inbilla mig att det är fyra dagar kvar och inte fyra månader. Hur gör man för att inte sakna någon för mycket? Känns lite hopplöst. När du kommer hem ska vi ha grymmaste sommaren på länge, ellerhur? ♥



Jag tror jag ska försöka uppa så många bilder som möjligt. Det är ju ganska tråkigt med en blogg utan bilder måste jag medge. Dessvärre är min kamera på lagning och har varit det i ungefär ett halvår, riktigt kasst... Bilden föreställer förresten Nina som leker med sin chopstixxx på Moshi Moshi en varm sommardag innan var sushi blivit serverad.

Nu ska jag ranta lite om plugg så alla som inte pallar läsa det kan ju skippa det här stycket. Vi har fått en bok som verkar astråkig i engelskan "Pride & prejudice" - den verkar tråkig för att omslaget är lame och Sofis böcker brukar suga. Dessutom måste jag läsa 60 sidor i den idag, gud vad opepp. Andra saken som dödar lördagens glada stämning är att jag måste skriva klart min written task idag. Min idé är att jag ska skriva om slutet i Dorian Gray, snacka om att misslyckas totalt ända från början. Det slutet är ju grymt episkt och nu ska jag ändra det. Det tredje och värsta är att jag måste öva på högskoleprovet - jag ska göra det 28 mars och folk övar ju inför det i ungefär tusen år innan.

Måste gå till mormor och äta maaaat nu! Men jag tror jag uppar nån gång till. Jag planerar förresten att se Boys before flowers episoder ikväll då jag ligger sjukt efter i den serien, fem episoder ungefär.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ahahah jag ser retarded ut =D

Du, babe, jag saknar dig grymt mkt med <3 blir alltid så glad när jag snackar med dig~ Hela min lördag är supernice nu tack vare dig~

2009-03-08 @ 05:45:17
Postat av: Jaedze

Jaa det e hemskt att sakna någon! Vi får alla tre umgås på sommaren vafan!! Det ska bli skoj!!

2009-03-08 @ 10:51:38
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Ani

Nina: Hela min lördag blev supernice tack vare dig också, waaaah! <3



Jaedze: Lätt att vi ska! :D

2009-03-08 @ 12:23:52
URL: http://lilychouchou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0