klagomål om plugg

Jag missade halva matten idag för att cykla till Hovshagas vårdcentral och vaccinera mig mot livmoderhalscancer för andra gången. Sista sprutan tar jag i juli och sedan är det klart! Har ni vaccinerat er förresten? 

Det är inte ens roligt hur mycket jag ligger efter i skolan nuförtiden. Dessvärre måste jag skulle detta på dansen. Jag dansar för mycket och när jag väl kommer hem är jag alldeles för trött för att orka plugga. I morgon tänkte jag skippa raggan och express yourself hiphopen för att åka hem direkt efter skolan och P-L-U-G-G-A! 

Jag kollade just min mejl och fick en påminnelse om att jag ska göra högskoleprovet nästa lördag. Ångest! Det kommer pågå från 08.00-16.20... Med andra ord som en vanlig skoldag fast att man sitter och gör prov nästan hela tiden. Hjääälp. I helgen måste jag seriöst sitta och tragla gamla ord som ingen kan ändå och öva på huvudräkning och gud vet vad. Hemskt.

Nu ska jag gå och plugga historia innan dansen.
& förresten, alla DBSK-fans! Det finns en jättebra, nytt, internationellt, DBSK-fan-forum - http://www.onetvxq.com/! ♥

Kommentarer
Postat av: Nayu

Jag tog min andra spruta någon gång i slutet

av januari vill jag minnas. Så den sista blir väl

någon gång april-maj sådär, kanske när jag kommer

hem från min utomlandsresa.



Det där med plugget, oh ja jag känner igen mig.

Det känns som att vi har läxor varje dag och jag

vet inte ens vad det är för några.

Suck, men det är väl bara att ta det.



Ett tips om en jätte mysig (enligt mig iaf!)

jdrama: Mei-chan no shitsuji. Den är fortfarande

ongoing, troligen kvar en eller två avsnitt.

Många mysiga actors/actresses är med bla

Mizushima Hiro ;)

2009-03-16 @ 18:24:24
URL: http://dontstealoursun.blogspot.com
Postat av: Ani

Phat nice att du snart fått det gjort då! :)

Uschusch, vill ha sommarloooov :(



Ooh, tack för tipset! Ska kolla in den :P

2009-03-16 @ 22:17:27
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Nayu

Svar: Definitivt. Skönaste låten och den

gör mig glad. Jag blir så lätt glad nu

det senaste, fast det är kanske för att jag

tillåter mig själv att bli det också.



Hoppas du har det bra!<3

2009-03-19 @ 15:51:16
URL: http://dontstealoursun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0