Izzys 18-årsfest i Älmhult!

Gårdagens fest var helt galen. Alla IB-barnen åkte till Älmhult där Izzy (allas våran klasskamrat) bor. Hon fyller 18 på söndag men skulle ha sin fest på fredagen. Jag hade ju såklart bestämt mig att dansa för första gången på en fest överhuvudtaget och det gick ganska bra denna gången måste jag säga. Det hade dock inte skadat om jag fått lyssna på lite mer av min musik (= TVXQ, BIG BANG, SHINee) till dansgolvet! Men man ska inte klaga, speciellt inte med tanke på hur kul det var.

Det sjukaste var nog ändå detta - jag och Gabbi var ute och pratade med folk och sedan visade det sig att typ 2/5 av alla som var där var bosnier som såg ut som svenskar! Förutom EN. En av de bosnierna som jag tyckte var stört söt såg ut som en asiat och jag var typ "ehe.. aww han är så söt tänkte jag, fin att kolla på". Sedan helt plötsligt börjar människan prata bosniska och jag höll på att dö av skratt och jag frågade honom hur fan han kunde prata bosniska och var han var ifrån och svaret blev - "Jag är en liten mer solbränd bosnier"! Det var hursomhelst kvällens chock, t.o.m min kompis Mandy tyckte att han var något annat än bosnier. Det roligaste var när en tjej frågade Gabbi var hon var ifrån och Gabbi svarade "Serbien" och tjej som var bosnisk råkade bryta av pizzan sådär som att man t.ex tappar ett glas när man blir chockad. Den snubben som jag tyckte var söt pussade mitt öronhänge två gånger och kallade sig själv för "lyckosycha" och jag och Gabbi bara fortsatte skratta.

Mycket dans blev det och jag hade riktigt riktigt kul. Tack så mycket alla & tack framförallt till Izzy!




Alla bilderna är från Izzys facebook (aka jag creditar lite, ehe). Jag vill inte lägga upp någon bild på mig själv för alla som jag hittat är asfula! Men kommer det någon fin så laddar jag upp den, lovar.

Nu ska jag snart till Dzenana på DBSK-fangirl kväll! Ha en trevlig lördag folk! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0