ila.



Sommaren är här snart och jag blir gladare för varje dag! Detta inlägget dedikerar jag till baroques låt "ila." - det är en låt som följt med mig under min uppväxt. Än idag är den en av de bästa låtar jag hört & den har även en av världens finaste musikvideos. Den har ingen direkt handling, jag tror snarare det är miljön som gör mig så lycklig. Ni måste höra låten & se musikvideon om ni inte har gjort det.

Så himla synd att de splittrades 2004. Jag hade stora förhoppningar på de & kannivalism är absolut inte lika bra. :(


Kommentarer
Postat av: Nina

Yo babe =D jag tror har glömt att berätta att jag köpte "feast of V senses"-tröjan^^ I hope ya still want it, vem vet, den kanske inte är tillräckligt stylish nu när du ska bli modebloggare?

Här blommar det sakura och nu ska jag sova för jag har varit i Nara över helgen med en konstig sekt...gick upp varje morgon vid 5 för att be...bye bye <3

2009-03-29 @ 12:22:01
Postat av: Ani

Jag tänker inte bli modebloggar, nevar! & ofta något klädplagg i hela världen skulle kunna vara snyggare än Dir en greys hederliga bandtröjor. NEVAR. & of course I want it. <3

2009-03-29 @ 17:34:49
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Nayu

Svar: Aw tack!! Vad glad jag blir.



F.ö, as skön låt. <3 Tack för tipset!

2009-03-30 @ 17:02:36
URL: http://dontstealoursun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0