"Dansbefordrad"

Wow, denna dagen har varit väldigt bra. Måndagen gick förbi ganska fort, vi hade sovmorgon till 11.10 vilket betydde att jag för första gången på år och dagar fick nio timmars sömn! (Kanske därför allt varit så bra idag). Efter skolan åt jag upp sushin jag och Ida gjorde igår och försökte göra klart historian, blev klar med lite mer än halva.

Nu över till det positiva... Streeten idag var hur kul som helst och jag nailade stegen för första gången sen Cookie börjat ha oss. Mitt under lektionen säger Cookie till mig "I need to talk to you" och jag typ "OH SHI- vad har jag nu gjort?" och så efter lektionen tar han mig utanför och jag är beredd på att få tio ton skit i ansiktet för att jag inte följer beatet eller något liknande. Helt plötsligt slänger han ur sig "You've been doing really really good, I want you to move to the street class on wednesdays". Jag fick plötsligt en känsla av att jag blivit befordrad, haha! Hursomhelst tog jag det ganska lungt, väldigt glad blev jag, men något säger mig att det kommer gå ganska dåligt i mellan/avancerade street-gruppen. Jag ska i vilket fall ge det en chans, gud vad kul! Jag var bara tvungen att skriva ner min lycka någonstans... Haha, hoppas ni inte ser detta som skryt eller något, för det är verklinge inte så jag menar.

En annan liten rolig grej på dansen var att Cookie frågade oss vilken låt vi ville dansa till och hög som jag är på Se7ens låt "Girls" ber jag honom att vi dansar till den. Han reagerar ganska förvånansvärt "Se7en... do you mean the Korean guy? He's sick, he can do everything!" och jag sätter hjärtat i halsen. OFTA! OOOFTA HAN KÄNNER TILL Se7en!? Det visade sig senare att han även kände till Rain. Wow, ganska häpen blev jag. I några minuter dansade vi till Girls tills Sing blev less på att vi inte spelade popping musik och tvingade oss att byta, haha. Påtal om Rain, jag är helt såld på "Rainism" - både låten & dansen!

Efter streeten var jag så glad att jag tänkte att jag måste belöna mig själv med något. Det slutar med att jag svänger till Coop och köper en cola, har inte druckit cola på tusen år. Mamma kommer också förbi och jag ber henne köpa en "Wich" glass åt mig. De glassarna är så stört dyra och därför beslutade jag mig för att ta en vid rätt tillfälle - dvs idag! Kassörens reaktion var helt klockren "25 KRONOR?!?!? Min man ska minnsan inte få köpa sådana mer". Jag håller faktiskt med henne, ofta en glass får vara SÅ dyr och SÅ liten?



Kommentarer
Postat av: Nina

Haha jag misstänkte att du hade lite dansskillz även om du inte ville erkänna det =) Vaad niiiice, fight on! Kakatte koi elr nt =)

åååh vad äckligt god den glassen ser ut O_O 25 spänn???

2009-03-31 @ 12:54:57
Postat av: Ani

Haha, jag lovar att du kommer ändra din uppfattning om att jag ens har lite dansskillz när du ser mig dansa XDDD~ & ja fan den kostar 25 spänn!!! SJUKT VA! Men vi får äta den när du kommer hem, i alla fall en gång (wow... jag ska typ göra allt med dig haha!).

2009-03-31 @ 16:07:59
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Nayu

Hahahahaha AW säger jag bara.

Jag blir så glad av att läsa sånt här, låter hel grymt att du blivit "befodrad" och jag ser det inte alls som skryt tvärtom är jag jätteglad för din skull! Och kan tänka mig att du kämpar på och är duktig.

Haha, jag vet inte vad mer jag ska säga än att jag är så glad för din skull att du är glad och det gör mig glad.



Nu när jag överanvänt ordet "glad" ska jag lägga en sista kommentar och säga: Det suger att glass kan kosta så mycket, japp. HERREGUD VILL DOM INTE ATT MAN SKA KÖPA OCH BLI FATASS?



Nåja.

Gött att du mår bra.

Gött att du unnar dig själv.



!<3

2009-03-31 @ 18:38:59
URL: http://dontstealoursun.blogspot.com
Postat av: Nina

Jaaaaa!! vi ska göra ALLT tsm =D

Åååh det är så sjukt sugigt att jag inte kan typ ringa dig och tjata och saker...har behov av att tjata sönder mig om gårdagens live, ANAAAAA =(

2009-04-02 @ 04:56:22
Postat av: shopgirls shanghai

magnum temptation kostar 22 spänn, och sjukt liten och den är inte ens god

2009-04-02 @ 11:16:18
URL: http://www.metrobloggen.se/shopgirl
Postat av: Ani

Nina: Jaaa vafan T^T men när du kommer hem får vi skaffa en egen telefonlinje! Haha, eller nej, vi kommer ju träffas varje dag ändå typ XD~ & du ska väl gå på Katedral? :3



Shopgirl: VA!? Fyfan vad sjukt!

2009-04-02 @ 11:25:15
URL: http://lilychouchou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0