Vara nöjd med det man har


(Adriana Lima & Doutzen Kroes, snubben i mitten är för mig okänd)

I tre år har jag varje sommar önskat att jag hade blont hår. Själv är jag brunett, väldigt mörkbrunt är mitt hår. Jag har alltid trott att blont ger mig säkert självförtroende och många säger att jag passar jättebra i det. När jag väl gick till frisören vågade jag inte ens säga "hej jag vill ha superblont hår". Det slutade i att jag fick några knappt synliga gula slingor.

Så här om dagen såg jag några bilder på Adriana Lima med sitt jättefina bruna hår. Det var nog inte förrens då jag insåg att "tjena jag tänker aldrig färga håret sådär blont igen". Missförstå mig inte, jag har ingenting emot blondiner! Jag har ju själv önskat att jag vore en i alla dessa år. Men vad jag försöker säga är att man borde nöja sig med vad man själv har för man kommer alltid vilja ha något annat. Adriana Lima har mig att få inse att jag i alla fall kan nöja mig med det jag har. Har man råttfärgat hår t.ex så måste man helt enkelt framhäva det på ett fint sätt. Det gäller alla hårfärger.

Var nöjd med det du har ♥

Kommentarer
Postat av: Jaedze

Håller med hehe!



Förresten dina grejer har inte kommit än, börjar bli smått orolig nu!

2009-07-17 @ 18:43:00
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Ani

Ja jag börjar bli sjukt orolig. Mejla de kanske?

2009-07-17 @ 19:17:34
URL: http://lilychouchou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0