Olyckigt lottad

Jag har så extremt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ännu ondare. Mitt MSN fungerar dessutom inte som det ska så jag har försökt avinstallera och ladda ner det flera gånger utan något vidare resultat. Vilket slutat med att jag suttit på ebuddy hela dagen, pepp... njae.

I morgon åker jag, Nina och mormor till Kosta Boda! Det ska bli riktigt mysigt och kul. Jag hoppas dock jag mår bättre när jag åker därifrån denna gången. Förra gången fick jag vinterkräksjukan efter att jag varit där, usch. Men förhoppningsvis hittar jag lite fina kläder som inte ska vara alltför dyra.

Jag och Nina tittade på The Blair Witch-project igår, så sjukt läskig som alltid. Man kan ju inte undgå att tro att den faktiskt är verklighetsbaserad och att filmningen är originalet!

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa Ljudet av ditt hjärta, har bara hundra sidor kvar och det börjar bli riktigt bra! Jag som trodde jag blivit av med min Twilight-hype. Antar att den bara lagt sig lite,

godnatt alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0