My own worst enemy

Idag på morgonen när jag sätter mig i soffan för att äta frukost tittar jag på tv lite med min mormor, precis som vi alltid gör och denna gången upptäcker jag en ascool serie som hon tittar på på Canal+ First! ♥

My own worst enemy, heter den.



"Edward Albright är en superspion. Henry Spivey lever det amerikanska drömlivet i en förort tillsammans med sin fru, två barn och en hund. Dessa två män har absolut inget gemensamt förutom att de delar samma kropp! Det är nämligen så att Edward deltog i ett experiment för några år sedan där målet var att skapa en delad personlighet. Henry har aldrig träffat sitt alter-ego Edward, men en dag får han ett brev där Edward berättar att folk är ute efter att döda honom. Nu måste superspionen och förortspappan arbeta tillsammans för att inte bli dödade."

Jag måste se alla episoderna!


Kommentarer
Postat av: Jaedze

Fan den verkar va asbra, vill seeee...

2009-07-05 @ 10:28:52
URL: http://jaedze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0