Hasta lavista!

Nu borde jag egentligen gå och lägga mig då jag ska upp vid klockan halv sex i morgon! Min skönhetssömn kommer bli helt fördärvad, haha. Nejdå, det kommer nog gå bra - eller så kommer det slutade med att jag och Nina äter upp varandra för vi kommer vara så trötta. Jag och Nina ska nämligen åka till vår kompis Benni som sitter fast i byn gud glömde - Ryd

David kom och hälsade på idag och han berättade om sin Kubaresa och visade flera bilder. Det var riktigt tufft och jag måste säga att jag blev riktigt sugen på att åka dit, haha. Synd bara att man sparar till typ tusen saker och inte har råd att åka någonstans just nu. David var snäll och gav mig en present från Kuba - kubanskt kaffe! Töfft ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0