Första dagen på sommarjobbet

Träffade nyligen Ida och Kalle! De har man minnsan inte träffat sen juni. Mysigt var det, vi satt och pratade lite om vår kommande skoltermin vilket gav mig lite ångest. Varför kan man inte vara lycklig över att gå i skolan EGENTLIGEN? :( Vi kom fram till att vi ska gå på Harry Potter-premiären tillsammans. Gud vad roligt det kommer bli! ♥ Jag hämtade även min Ljudet av ditt hjärta-bok som Ida lånade. Själv har jag inte ens läst ut den... ska fortsätta ikväll tänkte jag. Läste nästan ut volym 7 i Deathnote igår, så spännande!

Första dagen på sommarjobbet idag var ganska ostimulerande. Vi gick igenom biblioteket och sedan fick vi guider sitta vid vår plats, sortera om lite böcker. GAH! Bibliotikarier måste nog vara världens tråkigaste människor, på riktigt. Det enda som kan ändra min syn på detta är om jag träffar en riktigt PARTY biblotikarie nån dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0