Dir en grey - TOUR09 FEAST OF V SENSES

Nu är jag tillbaka från en av de bästa veckorna jag haft i mitt liv. Som ni märker har jag varit ganska seg med att uppdatera och det skyller jag helt enkelt på att jag inte använt internet alls. Jag tog faktiskt inte ens med mig en kamera till den här turnén. Däremot ska jag sno några bilder från mina vänner som tagit några! ♥

Jag har så mycket minnen och upplevelser från den förra veckan som aldrig någonsin kommer kunna glömmas bort. Tre konserter som kännts om utopier och det är så mycket jag insett. Det känns som att jag växt som människa. Att kunna förändras så mycket på så kort tid skrämmer mig. Livet har verkligen mycket att erbjuda, bara man låter sig själv göra saker man aldrig tidigare vågat.

Nu ska jag snart träffa Dzenana & börja skriva på min live rapport som dock bara kommer publiceras i min livejournal. Självklart kommer jag länka dock, men den kommer vara skriven på engelska. :)

Någon har filmat VINUSHKA från live giget i Berlin (en av de bästa):


Kommentarer
Postat av: Linda

Oh vad underbart du verkar ha haft det! ♥ Jag förstår precis hur du menar, man kan verkligen förändras som människa på bara ett enda ögonblick! Och att se sitt favoritband har verkligen den effekten! Jag gillar det du sa att livet har så mycket att erbjuda, bara man vågar! Det ska jag ta med mig! ♥



Det ser jättemäktigt ut på videon!!

2009-07-02 @ 12:46:45
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Trees

Okej jag ser att du redan vart där haha... låter som de va kul :D

2009-07-02 @ 21:59:05
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Nayu

Åh det låter underbart! Jag kan bara fantisera om hur underbart det verkligen måste ha varit. Jag är glad för din skull iallafall<3! Ska läsa den där live rapporten på din LJ nu!!

2009-07-19 @ 19:46:07
URL: http://dontstealoursun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0