Skoooolstart~!

Som de flesta av er vet började min skola idag och det var ganska roligt att träffa alla igen - vad mycket folk kan förändras på bara några få månader! Alla verkar ha haft ett supernice sommarlov och många var minnsan riktigt solbrända. Jag fick börja gå två timmar tidigare till skolan då jag skulle lämna in min punkade cykel på reparation, just en snygg början.  Vädret har ju varit otroligt perfekt - soligt & ljust! ♥ Precis sådant väder som man vill börja skolan med. En annan positiv sak är att jag fick skåp däruppe vilket betyder att jag slipper huka mig hela tiden! :)

I morgon gör jag körteoriprovet för andra gången, sist var jag två poäng ifrån att klara det! Så ikväll ska jag öva lite till och jag ska bannemig klara det i morgon. Not to mention att jag måste vakna klockan 06.00 för att hinna med bussen och allt, usch, så mycket lättare med cykel.

Jag köpte en adidas hoodie på tradera för ett litet tag sedan och den kom hem till mig igår. Försökt fota den på flera vis men inget blev bra så detta blev resultatet... haha.


(Ska klä några skrivblockomslag med peppande text - wohooo!)

ps. lite ironiskt att den första låten som kom på mp3n idag var "Survivor" med Tohoshinki :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0