Kitto daijoubu!

Äntligen var jag på Louis Warnings workshop! Killen var hur grym som helst. Något som var lite jobbigt var dock att han skapade väldigt avancerade danssteg vilket gjorde att det var svårt att hänga med. Men tillslut fick man nästan till det! 
 

Resten av dagen bestod mest av att laga mat, fylla mp3n med lite ny musik, städa runt och plugga biologi. Ganska duktig känner jag mig faktiskt, jag är sån slacker här hemma. Hjälper nästan aldrig till. Men nu ska jag minnsan bättra mig, mitt nästa mål är att lära mig tvätta. Det kan la inte vara så svart, eller...

En grej som jag stört mig på ganska mycket på sistone är att det verkat som att mitt hår inte växt det minsta sedan förra året och mitt hår växer ändå hyfsat fort. Men sedan tog jag bild på det bakifrån och då ångrade jag mig faktiskt genast. Det har blivit längre och jag är så glad att jag var tvungen att lägga upp bilden, haha! ♥ Detta är typ det längsta längden på håret jag nånsin haft.



Nu är det såhär att jag ännu en gång ska whina om hur mycket jag saknar min bästa vän Nina. Ibland undrar jag om det inte är meningen att man ska vara ifrån varandra för att inse hur mycket man faktiskt tycker om en person och även om jag inte kännt dig alls länge så är du en av de mest intressanta och roliga personer jag träffat. Och sedan är du ganska lik mig (i sättet osv) Nina, JAG SAKNAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET KOM HEM SNART DÅ! ♥

En sista grej! Den japanska popgruppen Arashi förgyller mina dagar något så enormt nuförtiden. De är verkligen så tönt-söta att man inte kan låta bli att le och deras låtar "Happiness", "Kitto daijoubu", "Move your body" etc. har piggat upp mig x antal gånger! De gör en verkligen glad. För er som inte hört hänvisar jag till youtube-klippet nedanför:


I morgon börjar skolan och det känns inte så illa ändå. Det är ju bara två månader kvar till sommarlovet! Håll ut mina vänner, vi kan klara det - kitto daijoubu!

Kommentarer
Postat av: Nina

Du kära Ana, sitter här hemma och försöker läsa din blogg medans Youko tvingar mig att kollar på Arashi live och tjatar, tjatar och tjatar lite till om Kanjani's Subaru.

Saknar dig också sjukt mkt ;; ditt hår är superfint btw. Sjukt fina lockar OO

På senaste tid har jag bara gjort dumma saker, undrar själv vad det är jag håller på med egentligen. Ska bättra mig tills jag kommer hem så du inte behöver stå ut med det.

Kramar

2009-04-14 @ 11:44:29
Postat av: Ani

Youko verkar vara en bra människa! (alla människor som gillar Arashi är bra människor.. 8D).



Tack så mycket för den fina komplimangen! ♥



Nej, du behöver inte ändra dig jag att du ska vara precis som du är! Bara du är Nina. Snart ses vi! ♥ (kan förstå om det blir jobbigt att lämna Japan dock, men jag ska göra mitt bästa för att få dig att trivas i Svääärje!).

2009-04-14 @ 12:28:45
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: nini

Wow Ana, ditt hår är så superfint! ♥



ARASHI! ♥

2009-04-14 @ 16:32:38
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Ani

Tack så jättemycket Line! ♥

JAAA ARASHI ♥♥♥

2009-04-14 @ 16:33:57
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Marielle

GE MIG DITT HÅR! Helt underbart fint __



Arashi är så underbara! <3

2009-04-14 @ 17:00:45
Postat av: Ani

Jag skulle bytit mitt hår mot ditt närsomhelst! Du har underbart hår ju, tack så mycket! <3

2009-04-14 @ 18:58:38
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Nayu

Ditt hår är ju jätte fint! Jag vill också ha långt hår, mitt hår känns som det verkligen växer långsamt. Men det är för att jag klippte så kort att, när de la sig vid axlarna och jag besökte frisören klippte dom bort det som växt till sig.



Börjar ju få lite lägnd igen.

Iallafall, ville även säga att Arashi verkligen är ett av mina favoritband. Dom har så otroligt många GRYMMA låtar. Såna där AWESOMENESS låtar. Du borde se Maou, då kommer du i kontakt med Truth med Arashi också. JAG RYSER OCH GRÅTER NÄR JAG LYSSNAR DEN. Omg. Helt sjukt bäst är den.



Men annars är Arashis låtar som du säger, såna som får en att må bra och bli glad.

<3

2009-04-15 @ 17:13:01
URL: http://dontstealoursun.blogspot.com
Postat av: Ani

Men klippt inte håret dårå! :o Ditt hår var jättejättefint när du var hos mig för tusen år sen typ, hehe.



Oh, ska kolla upp alla låtarna! Tack så mycket för tipsen <3

2009-04-15 @ 19:25:41
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Nayu

Sv: Ja det borde du absolut göra! Visst är den helt underbar den låten? Wow-factor.



Jag vet inte faktiskt. När jag hade sett klart Maou hade jag gråtit så mycket (och hårt?) att jag knappt kunde andas (halsen hade som.. jag vet inte typ något där inne kändes brutet XD) och jag var helt, jag vet inte hur jag ska förklara den känslan. Det kändes verkligen som jag aldrig i mitt liv gråtit så.

Men jag minns inte hur jag kände när jag såg One litre of tears första gången, jag kanske kände likadant då. Det var så längesen. Jag gråter fortfarande av den såklart, men känslan jag fick denna gången av One litre of tears (när jag såg den senast) och Maou, där grät jag definitivt mer till Maou.



Men jag minns faktiskt inte och vågar inte säga att det var mer, snarare lika isåfall. För jag minns inte de "färska" reaktionerna och så från OLOT. XD Haha



ANYWAY asvärd serie

Du borde så se den.

2009-04-16 @ 16:13:12
URL: http://dontstealoursun.blogspot.com
Postat av: Wilma

Jag är i himmelriket! Vad underbart att hitta så många Arashi fans på en och samma gång=D

Mina kompisar börjar tröttna på att jag tjatar om Arashi hela tiden=P

2009-06-21 @ 21:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0