Påsklov & snygga skor!

PÅSKLOV!
Egentligen borde jag inte vara så himla lycklig med tanke på hur jag tänkt spendera lovet - plugga till mock examsen. De ämnena jag verkligen borde fokusera mer på är matte, biologi och historia.

Det har varit helt underbart varmt de senaste dagarna och jag har till och med vågat mig på att gå i kortbyxor! ♥
Nåväl, innan japanskan i torsdags hade jag planerat att koka nudlar på Folkuniversitetet för jag orkade inte fixa mat dagen innan. Men när jag kommer ner i köket så sitter folk där och jag var feg (åh... svenska mentalitet du har drabbat mig så hårt!) och det slutade med att jag satt och åt okokta, hårda nudlar i sann Gu Jun Pyo-anda (referar till episod 18 eller 19? i Boys before flowers).

Anna och jag gick på bio igår! Vi såg Fast & furious 4. Ärligt talat har jag inte sett någon av de andra filmerna förutom Tokyo Drift och den var tydligen inte ens gjord av samma regissör. Anledningen till varför jag gick och såg den var för att TVXQs låt "Rising sun" skulle vara med i den. Jag fick höra den! ♥ (vet att jag är töntig ok? :'D). Visserligen var den bara med i 30 sekunder max, trots det fick jag ofantligt mycket gåshud. Dessutom var filmen bättre än jag förväntat mig. Jag som aldrig fattat folk som är besatta av bilar har äntligen förstått det där lite bättre. Just nu hade en cab suttit väldigt fint... och ett körkort.

När Anna och jag kom hem senare på kvällen tittade vi på en till film, en koreansk vid namn 2 faces of my girlfriend. Den var lite småskum som koreanska filmer brukar vara men även väldigt söt! Vi hade en väldigt fin ansiktsmask också - en av choklad! Tusen bilder blev tagna och jag ska lägga upp de så fort jag pallar. Jag tror jag blev ganska rädd för mig själv när jag såg de bilderna, haha.



Denna lördagen kommer bestå av en del städning innan min kära vän Mandy kommer. Vi ska sova över nu innan hon åker till Gävle och titta på dramor. Det tråkigaste är väl att vi ska plugga lite också, diktanalyser.. Tur att hon är bra på det för jag är helt värdelös! Innan hon kommer ska jag åka till stan med mormor och visa henne de snygga skorna jag funderar på att köpa. De är så stört snygga...



Wow, modebloggar-Ana har hittat fram igen! (oh...no). Det är så inte jag att börja dregla efter skor, men de här är helt magnifika! De vore så mys att ha i sommar.

Jag är helt säker på att denna kommer bli min sommarlåt, detta kommer du få dras med i sommar Nina!
(Se7en - One more time).



Kommentarer
Postat av: Nina

Hihi den koreanska filmen verkar rolig =D

Jo, skulle bara säga att jag skickade din tröja och en massa annan skit hem åt teleborg idag, men med båt eftersom jag är snål X_X, så om du vill kan du nog hämta ut din tröja hamma hos mig om ca ett halvår =) nej, men nga veckor kanske..?



F**k vad heta skor, jag vill också ha!!!



HAHAHA?? ska du tvinga mig att lyssna på den tills jag lipar elr nt???



Åh, jag måste bara berätta detta för dig eftersom du är min bästis <3 Jag har skaffat japan-pojkvän höhö, du hade alltså rätt...

2009-04-04 @ 16:31:51
Postat av: Anonym

Jaaaa men Rising Sun va ju bara så bäst, skitsamma om man e töntig muhahaha! Ohh jag ville med ha en lördagkväll med Ana där jag och du e uppe sent och snackar, när kommer en sån lördag? (^-^)



PS: Skiiiitsnygga skor veeerkligen!!!

2009-04-04 @ 16:32:50
Postat av: Ani

Nina: Hahahaha jag vill inte hämta den förrens du kommer, för jag vill ha två perfekta grejer i ett <3 om det inte stör de att den är där förstås för då hämtar jag den isåfall? :o



JAAA visst är de, om de finns kvar när du kommer hem borde du köpa sådana också! :')



ÅÅÅH, I KNEW IT! (okej, stalkat din bilddagbok sen du skaffade den men ändå!) Han Takashi va? OMG ME SO HAPPY. <3 Du måste berätta ALLT när du kommer hem! Wow, detta gjorde seriöst min dag att få det där bekräftat XD!



Dze: Mandy ska inte sova över :((( aah, vi får ha det efter mock examsen kanske tänkte jag?

2009-04-04 @ 16:59:18
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Nayu

Sjukt skönt med lov nu, äntligen. Och inte länge kvar tills jag åker utomlands. Ibland känns livet helt enkelt underbart!

Ska också se Fast & furious på bio på lovet :3 Gött att du tyckte den var bra.



Har faktiskt planerat se den där filmen innan, när jag sett den på mysoju. Får väl se den ikväll eller någon gång snart. Koreanska knas filmer är mys.



Och skorna var supernice!



Ska lyssna på låten senare.



Vill också säga, tack för alla fina kommentarer. :* Dina ögon är också fina så det så!

<3

2009-04-04 @ 18:35:07
URL: http://dontstealoursun.blogspot.com
Postat av: Anonym

jaa det låter bra Ana, det får du lova att vi ska göra^^

2009-04-04 @ 22:14:59
Postat av: Mandy

Synd att jag inte sov över, hade verkligen velat D: Och det där med analyser är bara crap, jag är askass på det egentligen XDDD



Men jag känner igen det där med mocksen, borde egentligen inte ens åka till Gävle om man tänker på hur efter jag är i allt! XD



Och skorna var verkligen jättesnygga, kan du gå i dem? :O Ascoolt om du kan! XD

2009-04-05 @ 00:23:43
URL: http://kikyo.blogg.se/
Postat av: Ani

Vi hade ju kul igår trotsallt! :)



Jaaa, jag tror jag kan gå i de i alla fall, kunde gå i de i affären! (LOL XD).

2009-04-05 @ 16:33:33
URL: http://lilychouchou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0