Torsdagporsdagpåsknågot!?

Alltså, är det idag man ger bort påskägg? Jag har verkligen ingen koll på högtider som ni kanske kan märka. Jag har däremot gjort i ordning en fint påskägg till min kompis Ida. Tydligen hade jag köpt för mycket godis vilket resulterade i att jag bokstavligen tryckte i allt och tejpade runt påskägget! Ganska komiskt.

Hur ska ni fira påsken förresten? Jag ska själv snart iväg till min mormor och färga påskägg! Men för tillfället ligger jag mest i sängen och lyssnar på MUCC (wohoo, nu blir Nina glad!). Vi ska ju trotsallt se både de och Dir en grey på Metaltown i sommar. Lika bra att lyssna in sig lite! :)

"With your dominant arm, you grab the reality
With you other arm, you uphold the morality
"
- något som inte stämmer på Bush kom jag att tänka på! /helt random.
En bit ur MUCCs låt "Libra".

Nej, vet ni vad. Nu ska jag nog gå & ikväll uppdaterar jag förhoppningsvis igen och då med lite bilder!


Kommentarer
Postat av: Nina

Haha Bush?!

Ja nu blir jag glad =) Köp mango och tänk lite på Yukke med.

2009-04-10 @ 13:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0