Teairra Mari



Jag sitter och youtube:ar runt lite och så hittar jag plötsligt en video där det är tre tjejer som uppträder Destiny's Childs låt "Lose your breath". En av brudarna är Rihanna och de två andra har jag aldrig tidigare sett. En av de två andra okända brudarna är Teairra Mari. Jag föll för hennes röst! Bruden är hur grym som helst och hon kan verkligen dansa. En sak är i alla fall säker, jag hade verkligen hatat hennes musik för ett år sedan. Grejen med hennes musik är att den verkligen är dansvänlig! Grymt gay uttryck men den är verkligen det. Viss hip hop/r&b är bara helt sjukt pajj. Man kan inte dansa till det för... det ser så felt ut? Inga steg passar liksom. Ingen skulle antagligen hålla med mig men jag tycker verkligen det. Jag skulle definitivt vilja dansen till en av hennes låtar som heter "Build for this"!

Nåväl, Teairra Mari blev "sparkad" från Roc-A-Fella som ägs av Jay-Z och som även var hennes förra skivbolag. Som tur är hon på Warner Bros. nu och jag lyssande på hennes senaste låt nyligen och jag måste säga att jag diggar det! Den här bruden påminner mig något så hårt om Koreas May Doni. En tjej som har mycket talang men haft grym otur med skivbolagen. Teairra och Rihanna var på samma skivbolag och titta hur det gått för Rihanna? Ptja, det enda man kan göra nu är väl att hålla tummarna för Teairra Mari och hoppas på att hon får fler chanser i framtiden att visa sin talang! :)

...och just det! Något annat som jag tyckte var mycket intressant med denna bruden som nästan fick mig att se upp till henne direkt var hur hon hanterade intervjuer och hur hon pratar med sina fans via sin vlog. Det är bara så sjukt... naturligt? Jag har faktiskt aldrig sett en människa vara så naturlig och personlig varje gång hon gör intervjuer eller pratar med sina fans. Fast det kanske bara är jag som är bäng eller något men den här tjejen ser jag verkligen upp till när det gäller att vara så reserverad och naturlig i sådana sammanhang! (inte för att jag är poppis eller nåt men ni fattar, haha).

Jag ska tipsa om  en annan grym tjej i morgon som är på JYP och dansar helt SJUKT bra, så håll lite utkik om ni är intresserade! :D~

Kommentarer
Postat av: Seagull från kpop.se

och det är grymt jobbigt med talangfulla folk som har problem med skivbolag, precis som med May Doni ja! (men det är går rätt bra för henne nu ^^ hoppas hon släpper en underbar dans låt snart vill se henne dansa )



JYP tjejen är väl inte Min, det är den första jag tänker på när jag gör JYP och tjej som dansar XDD



Jag tänkte att jag skulle kommentera .. för en gångs skull ... för jag stalkar din blogg, hur sjukt det än låter (och creppy XD)

2009-04-24 @ 12:00:12
Postat av: vicci

fin blogg!

allt bra?

2009-04-25 @ 00:57:55
URL: http://wlindman.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hon var söt :D



flodamaffian.blogg.se

2009-04-25 @ 17:01:19
URL: http://flodamaffian.blogg.se/
Postat av: amanda

Ja det är ett par stycken, men jag älskar det! Skulle absolut inte kunna tänka mig att ha färre. Isf mer :D

2009-04-26 @ 16:43:03
URL: http://flodamaffian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0