STRESSSSS

Nu har jag två prov inom mock examsen avklarade. Det känns ganska skönt men dagens prov som var svenska gick käpprätt åt helvete. Mandy verkade känna det samma när hon kom fram till mig och sa "Ska vi dränka våra sorger i helgen?". Nåja, än ska man inte sörja de värsta proven kommer nu framöver, speciellt matten...

Alltså när man sitter där i provsalen blir man så sjukt sugen på att bara ge upp och gå därifrån för det känns som att alla andra ändå bara kommer skriva något mycket bättre. Jag brukar inte jämföra mig med andra men under just provtillfällen på IB kommer den känslan. Låt oss hoppas att jag inte slutar som Fisks bror Per som satt på sitt matteprov och glodde på Sofi (en lärare) och log Joker-leendet medan han nickade. Absuuurt! Fast Per är en trevlig människa, japp (känner hur jag börjar bli galnare...)

Nu när det närmar sig slutet av dansen och av skolan blir jag smått nervös. Varför? Jag ska framföra fem danser och kunna alla fem koreografier, probelemet är bara att jag inte kan någon av koreografierna och vi är inte ens helt klara!

För att inte tala om skolan. Nu måste jag göra en fin lista på vad som måste göras innan sommarlovet.
- Internal assesment first draft (historia) -> 29 Maj
- Internal assessment final -> 8 Juni, tror jag..
- Extended Essay first draft -> 29 maj
- Dansuppvisningen -> 30 maj
- Uppkörningen
- Teoriprov för körkort
- IOC (svenska)
- Gå ner 5kg till den 10 juni
- Fixa allt till Dir en grey

Wow, känner för tillfället bara för att ta en sömntablett...



ps. en ganska ny bild på mig & ganska trist men jag har inget annat att lägga upp för tillfället, håll ut!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad stressigt du har det ;; lycka till med allt (förutom att gå ner 5kg för det behöver du INTE ><* ok? bra =)

Hahahah när jag börjar IB kommer jag också bli galen...kommer sluta med att jag blir besatt av gackt elr ngt annat äckligt.

2009-04-22 @ 01:06:02
Postat av: Ani

Alltså du inser att vi kommer ha pluggkväller/nätter/dagar? JAG OCH DU NINA, JAG OCH DU! Vi ska bli elever som endast får sjuor serru!



...HAHA alltså erkänn du VILL börja gilla Gackt men väntar på rätt tillfälle så du kan skylla på att du blivit galen eller nåt. Visste det! Din lilla Gackt-fanatiker 8D

2009-04-22 @ 02:01:42
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Nina

Har dem andra betygskalor på IB? typ från 1 till 7 elr?

Pluggnätter med GACKT...vanilla...



Vad fan människa?! Vill börja gilla Gackt? Det är väl igen människa som vill det? försöker se oskyldig ut ...vad snackar du om...höhöh?

2009-04-22 @ 13:13:26
Postat av: Ani

Ja, skalan är 1-7 :)



HAHAHAHA OMG I KNEW IT!

2009-04-22 @ 16:27:16
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Nayu

Fan vad fin bild på dig! Långt och fint hår, jag vill också ha!

Önskar dig lycka till med alla dom där grejerna. Sådär är det för mig också, inte med precis de punkterna men många grejer i skolan som måste göras samt har det vart mycket hemma nu eftersom jag åker iväg idag.



Men nu är det slut på stressen. Jag är nästan färdig packad och ska försöka ta det lugnt idag tills jag drar.

Sen får stressen vänta tills jag kommer hem, så är det!



Ha det bra tjejen<3 Vi hörs om en vecka igen

2009-04-23 @ 09:38:46
URL: http://dontstealoursun.blogspot.com
Postat av: Andreas

Ja det är jag! :) och ja haha, fattar inte hur folk orkar spendera tid på sån skit.



Ha en underbar dag! :)

2009-04-23 @ 21:00:59
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0