Musiktest



Senaste:

Låten du hörde? Dir en grey - audience KILLER LOOP
Konserten du var på? Dir en grey i Köpenhamn 8 Augusti 2007
Musikvideo du såg? Younhas "1,2,3"
Nya artist du hittade? Teairra Mari


Skönaste:

Gitarrsolot? Kaorus gitarrsolo i Dir en greys låt "Zakuro"
Basslingan? Antingen Dir en greys "GARDEN" eller "Red...[em]"
Trumsolot? Dir en greys  "Macabre"


Bästa:

Bandet? Dir en grey
Låten? Ofta det går.
Konserten? Dir en grey i Berlin 27 Maj 2006
Albumet? VULGAR, Macabre, Kisou, UROBOROS - alla av Dir en grey
Svenska artisten? Hoffmaesto eller Maia Hirasawa

Duktigaste:

Sångerskan? Anza i HEADPHONES PRESIDENT
Sångaren? Kyo i Dir en grey
Gitarristen? Kaoru eller Die i Dir en grey
Basisten? Toshiya i Dir en grey
Trummisen? Shinya i Dir en grey


Vad lyssnar du på när du...:
Är glad? Dir en grey, Arashi, TVXQ, BIG BANG.
Är ledsen? Dir en grey, TVXQ
Är förbannad? Dir en grey - Agitated screams of maggots, CLEVER SLEAZOID, etc.
Städar? 2pm, 1TYM
Inte kan sova? Dir en grey ballader, TVXQ ballader
Promenerar? 1TYM, BIG BANG (brukar dansa medan jag går tihi :>)...eh
Väntar? Dir en grey, TVXQ, 1TYM, Arashi


Nämn tre artister som folk inte skulle tro att du lyssnar på om de såg dig:

1. TVXQ
2. Arashi
3. Ayumi Hamasaki


Nämn tre artister som du lyssnar på som du inte tror att så många känner till:
1.
  HEADPHONES PRESIDENT
2.  Bijelo dugme (antagligen inte om man inte är från balkan typ haha)
3.  Incubus


Kommentarer
Postat av: Nayu

Jag visste faktiskt inte att du lyssnade på Ayumi Hamasaki! Där ser man. Utöver att jag håller med dig angående Dir en grey's storhet (ingen förvåning) så måste jag ju bara påpeka hur mycket jag älskar Arashi. Alltså, Arashis musik är helt UNDERBAR. De flesta låtarna lyckas alltid göra mig glad, alla jag hört förutom "Truth" och den får mig istället att rysa och gråta och skaka och haha ja det är töntigt som fan men jag älskar dom. Och jag älskar deras musik.



Och nu har jag sagt samma sak x10 typ, haha. Förlåt.

MEN ARASHI IN MY HEART!

2009-05-05 @ 18:27:17
URL: http://dontstealoursun.blogspot.com
Postat av: Heidi

Tjo.



diggade din lista så mycket så var bara tvungen att ha den inne hos mig med. But not to worrie, jag länkade såklart till dig och sa tt du var de orginal source =)



Ha en nice helg! =)

2009-05-09 @ 09:38:59
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0