Mindre lyckad dag

Tidigt denna morgon (läs: 11.30) cyklade jag till stan för att gå på workshopen som jag trodde skulle vara på move it idag. Efter att ha ringt Natta och frågat om den är idag så säger hon att den är den 13 april (nästa måndag!). Jag typ "YES WOW.......!" och Natta typ "Är du utanför eller?" jag "Va! Nä, hehe! Skulle bara kolla läget *sitter precis utanför move its dörr och väntar ivrigt på att det ska börja*". Kände att lite stolthet måste jag ju faktiskt ha kvar.

När jag ändå var i stan passade jag på att handla ett par solbrillor och de efterlängtade bamboo hoopsen!


You & me baby, you and me denna sommaren! ♥


Sur_brud_vid_en_smutsig_spegel_91, bamboo hoopsen ♥


Mormor köpte skorna till mig i lördags! ♥ (Förlåt till alla som hatar fötter osv)


Kommentarer
Postat av: Nayu

Snygg är du tjejen. Och fina skorna är! Jag vill också köpa nya skor, fast jag har inte råd nu. Jag har inte råd till något känns det som, inte nu. När jag kommit hem från Grekland kan jag iallafall börja spara ordentligt, nu är det som att alla pengar går till Grekland.



Svar: Ja det var mysigt! Och teet var gott. Nästa gång ska jag låta mina gosedjur få varsin kopp. Och dessutom tänker jag utöka min armé så småningom, hihi. <3

2009-04-06 @ 23:54:09
URL: http://dontstealoursun.blogspot.com
Postat av: Nina

Ahahaha känner igen mig i det där med att ta fel på dagen och sedan försöka behålla lite av sin värdighet =)



Woah vad snygga skorna är på med =D vill ha!! Och "Surbrudvidensmutsigspegel91" är supersöt i sina bamboo hoops <3

2009-04-07 @ 03:21:43
Postat av: jaedze

WOW Ana skorna och öronhängena passade dig jättebraaaa!! Ja har med velat ha sånna öronghängen, vart kan man köpa dom?

2009-04-07 @ 17:10:53
Postat av: Ana

Nayu: Ärligt talat har jag egentligen inte heller råd, jag har typ slösat de sista pengarna (inte bra). Sen hade jag väl tur att mormor ville köpa "sommarskor" till mig. Just det, du ska till Grekland snart. SÅÅÅ nice! Du får ha det sjukt bra där hörru. <3



Nina: Hahaha, men erkänn man måste behålla lite av det? XD~ awww spaaaanx! <3



Jaedze: Tack så mycket! :) Jag köpte de på glitter för 79:-

2009-04-07 @ 17:43:37
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Linda

Sjukt snygga solglasögon, öronhängen och skor!! :D ♥ Och din layout är superfin! :D

2009-04-08 @ 00:33:35
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Ana

Åååh, tack så jättemycket för alla fina kommentarer! :D

2009-04-08 @ 01:10:14
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Mandy

... Jag är förvånad över att du fortfarande vet vad "värdighet" betyder, dude! XDDD Så som du är, trodde jag att du hade gett upp på det för lääänge sen XD



Najsbajs skor och öronhängen, du ser fin ut i dem (bara jag, eller håller du äntligen på att bli tjej på riktigt? XDD)

2009-04-12 @ 18:14:23
URL: http://kikyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0