Meningslöst inlägg

Vilken fredag. INGENTING har hänt! Visserligen var Ida och Kalle här för ett bra tag sedan och bakade bärmuffins åt mig. Vi lagade mat tillsammans och pratar lite.

Jag förstår inte varför jag sitter här ända in på morgontimmarna och refreshar varje hemsida konstant. Det kanske är något slags rop på hjälp eller något. Vet inte riktigt för att vara ärlig, men jag vet att det känns grymt desperat att sitta och vänta på att det ska komma ett väldigt obetydligt meddelande från någon random person klockan 04:00. Då har man nog faktiskt tappat självbehärskningen eller vad man ska kalla det. Jag borde verkligen ta tag i mitt liv.

Det finns så sjukt mycket att göra nu innan skolan slutar, det är alltid så. Men denna gången är det verkligen, ohanterbart. Jag måste lista upp allt här i morgon, försöker intala mig att det blir mindre stressigt då.

Wuhå. Nu bör jag sova.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALDRA SENASTE skvallret :)

Den är bland dom största skvaller bloggar på blogg.se!!

2009-04-18 @ 21:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0