Filmtips & söndagsupdate

Jag är så stört sugen på asiatisk mat just nu. Ughhhh. Tror faktiskt jag ska ta en sväng till Koh Thai i morgon och gotta mig rejält efter Louis Warnings workshop som äntligen är i morgon. Alltså, egentligen borde jag hålla tillbaka med pengarna. Jag har köpt godis varje dag sen påskfirandet började och min tandställning lider nog ganska mycket. Fan! Nu blev jag sugen på godis också. *ler tjockis*

Jag såg ju då Slumdog millionaire med Vivi och David i fredags. Trots att jag hade väldigt höga förväntningar måste jag säga att den nådde upp till alla och lite till. Filmen är seriöst en av mina topp fem nu. Men ni borde inte ha för höga förhoppningar, för alla lär ju inte tycka den är bra! Men ni bör i vilket fall se den. Påtal om film såg jag Revolutionary Road nu också. Helt sjukt vilken deppig film... Jag tänker aldrig mer se den, även om skådespeleriet var magnifikt.

Ida och jag pluggade igår och tittade på filmen Little Miss Sunshine. Den var helt underbar! Jag tyckte verkligen om den och jag skrattade seriöst röven av mig. Den måste ni absolut se om ni inte sett den. Gud, känns verkligen som att jag tipsar er om filmer de flesta ändå redan sett. Just det, Ida och jag gjorde en lista på allt man ska göra i sommar också (vi inkluderade faktiskt ingen Extended Essay osv). Jag funderar på att posta listan här i morgon eller så, är det oki? :)

Sitter här och njuter av Dir en greys låt Inconveniet Ideal som är på UROBOROS. Längtar verkligen så äckligt mycket efter att få se de live, att få leva ännu en gång. De ska tydligen på coupling tour med Killswich Engage! Jag funderar om jag borde gå på en sådan eller om Metaltown är värdare. Eller båda? Fan, jag har verkligen inte råd ju. Ska helt enkelt avvakta med datumen och så som kommer nästa fredag. Jag hoppas verkligen Kyo mår bättre och att det inte blir allvarligare än det redan är.

Nu ska jag gå och borsta tänderna, ta på mig pyjamas och titta klart på Gokusen final - äntligen! ♥

Kommentarer
Postat av: Andreas

åh, kul att höra! I alla fall någon som gör det haha ;) Hoppas du får en underbar kväll (morgon?) nu och en bra måndag! Ha det bäst

2009-04-13 @ 00:16:07
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Nina

Neej babe ska du inte på metaltown med mig ;_; ??

2009-04-13 @ 02:16:10
Postat av: Ani

Jiiio, most likely faktiskt. Men hade det inte varit snisigare att se Dir en grey på en NÄSTAN oneman, sen vill ju du se MUCC iofs.



Men svara på mitt mejl så jag kan ringa din mami när jag får erat nummer! :o

2009-04-13 @ 10:17:57
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: jaedze

Vill med se den...men den har slutat gå nu typ..och har ingen att se den med! Får hyra den sen!!!

2009-04-13 @ 16:23:42
URL: http://jaedze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0