En trevlig helg! (...låter helt medelålders, haha)

Igår sov Dzenana och Rosa över här! Vi spådde på varandra och jag fick flera läskiga resultat. Dessutom bakade vi chokladmuffins som blev lite brända, men ändå goda. Egentligen skulle vi kollat på en koreansk film som hette "Almost Love" men det slutade istället med att vi pratade om det förflutna... ända tills vi höll på att somna. På morgonen gjorde vi smoothie! Jag orkade inte tina bären så den var väldigt kall och lite sorbé-aktig. Vi kom på att vi nästan inte tittade något på DBSK så vi satt och tittade på tiden då Jaejoong hade vitt hår, haha nostalgi! ♥

Jag spelade även basket med Mandy igår. Det var verkligen så himla fail, haha. Vi var helt sjukt peppa dagen innan och tänkte "yeah, wow! Nu jävlar ska vi spela basket". Så kommer vi där till planen dagen efter och det är helt sjukt varmt, vi har solen i ögonen och vi missar hela tiden. Inte nog med det ligger planen på campus vid universitetet så vi är helt omringade av studenter som får njuta av vårat fail. Haha, det sög lite. Men roligt hade vi!

Jag fixade flera grejer idag faktiskt - mammas flygbiljett, mormors tangentbord och min biljett till ICHICON! Ichicon är ett konvent som kommer hållas i Växjö mellan 9-10 maj. Flera av mina vänner brukar gå på konvent men jag har faktiskt aldrig varit på ett så det kommer bli väldigt intressant. Om ni vill ha mer info om det kan ni gå in på ichicon.se! :D~



I morgon ska jag ta fram alla mina gamla mangor som jag ska ställa ut på Ichicon. Jag måste räkna hur många de är och hur mycket jag ska sälja de för och sedan skicka in en lista på de. Gud, vill verkligen sälja alla. Fast på ett sätt kommer det kännas lite sorgligt. Jag är verkligen sjukt dålig på att ge bort/sälja saker. Saker för mig betyder även minnen så när jag ser en sak minnas jag alltid hur jag kände när jag köpte/fick den etc. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0