Dubbeltrubbel(!)

Nu är det såhär att mitt kära favoritband Dir en grey bestämt sig för att inte ha ett eget live i Sverige. Just där uppstår problemen! Jag har kollat flyg till diverse städer och kommit fram till att Berlin blir det billigaste och det jag helst vill åka till. Sedan har vi ju Metaltown också. Men jag hade så mycket hellre velat åka till Berlin och se de, det var trotsallt där jag såg de första gången. Jag tänkte åka på båda först, men det går verkligen inte. Nina följ med mig till Berlin, snälla? Jag får se vad det blir i slutet. Usch, så jobbigt. Berlin kostar typ lika mycket som hela Metaltown.

Nu när jag är på såhär sunket humör så tänkte jag lägga upp en sak som fick mig och som kommer få er också att skratta. Nämligen MIG, dansande! Detta är ett klipp från streetdancen som är på måndagarna. Jag är längst till vänster... Enjoy, eller nåt.


Kommentarer
Postat av: Rosa

2009-04-16 @ 22:06:07
Postat av: Rosa

Du var ju en massa duktig juuh!! =D Blir så sjukt sugen på att

dansa igeen :3

2009-04-16 @ 22:07:21
URL: http://rooosa.wordpress.com
Postat av: Ani

Haha what, nej XD

men tack iaf <3

2009-04-16 @ 22:52:29
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Nina

Ana du är bra på att dansa, skrattade inte alls. =)



Sorry, jag vill verkligen se dir en grey med dig Ana, sjukt mkt. Men jag är inte så tänd på att sticka till Berlin ;_; förlåt. Jag vill juh se mucc (yukke-kuuun) och giru också...speciellt när jag ändrade mitt flyg bara för det. Annars kunde jag liksom varit 10 dagar längre i Japan.

2009-04-17 @ 01:14:17
Postat av: Ani

Jaaaa, jag förstår det! Men jag måste till Berlin i alla fall! O_O (på ett eller annat sätt).

2009-04-17 @ 14:40:34
URL: http://lilychouchou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0