Too much mysighet, too little plugg


För mycket mysigheter och för lite plugg. Jag körde hem Gabrijela och hjälpte henne säga vilken outfit som var rätt för henne då hon skulle ut och parta på Kafé deluxe idag. Egentligen skulle jag hängt med men jag hade för mycket att göra, plus att jag svängde hem till Nina och åt något tacos-aktigt som smakade supergott! Vi fettade oss med godis, té och jag köpte en supertorr donut.

Nu sitter jag här och bloggar, det väntade ni er inte va! Haha. Bilden nedanför är bilden jag skicka skicka till japanska ambassaden som de senare ska skicka till skolan jag ska gå på i Japan. Ser jag inte så totalt död ut haha? Verkligen ett framtvingat leende! Min mormors reaktion var "har du hört talas om det där med att le med ögonen?", KANSKE borde gjort det lite ja.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gud vad coolt!! Skojar du, ska du gå på skola i Japan??? Universitet, eller? :O

2010-01-08 @ 23:32:17
URL: http://fascalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0