Jag blir glad av FINNFRI HY


Okej, min hy var inte 100% finnfri här men detta är den enda bild jag hittade (obs: tagen typ.. öh 2006 haha). Det är så otroligt mysigt när man kan dra med handflatan genom ansiktet och känna att det är så sjukt lent! 

Men det som är bäst av allt med finnfri hy är att man slipper ha smink överhuvudtaget, man behöver egentligen inte ens ha mascara. Jag brukar själv mest använda mascara för att rikta uppmärksamheten bort från själva finnarna jag har i ansiktet.

Nåja, man är ju människa!

ps. snälla ignorera min halvöppna mun, jag har aldrig riktigt vetat hur man posar, ehhehe.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hihihi smex ^^



Vet precis vad du menar. De (få) dagar man vaknar upp med fin hy är grymt niice.

2009-12-01 @ 19:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0