Frääääscht ♥

Min blogg håller på att renoveras som ni kanske ser och allt det tack vare min goa vän Linda (http://juicybox.blogg.se)!

Denna helgen har varit hur mysig som helst - det började med fredag; IB-fest i Uffes källare. Dessvärre blev vi utkörda för det skulle egentligen vara alkoholfritt men vissa tog med det ändå. På lördagen var det Dzenanas födelsedagsfest och det var otroligt roligt! Dessvärre hade hon köpt klänningen vi tänkte ge henne i födelsedagspresent, inte så lyckat.

Annars ser jag väl inte fram emot något speciellt denna veckan förutom att träffa söta Jihye som ska bjuda oss på koreansk middag! ♥


(Jihye & jag utanför Kafe De Luxé!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0