Sommarplaner och deppigheter


Jag kan helt uppriktigt säga att jag längtar inte till sommarlovet som jag brukar göra. Varför? De största anledningarna är för att jag fortfarande kommer ha viktiga skolarbeten att göra. Dessa är då bland annat Extended Essay (en uppsats på 4000 ord) och min Internal assessment (2000 ord, tror jag). Inte nog med det har jag varit på latsidan när det gäller körteorin och körkortet... Jag har ännu inte klarat fas B och jag har hundra sidor kvar att läsa i boken. Uschamej, vad ska jag göra, det är så sjukt deprimerande, på riktigt. Inte nog med det borde jag verkligen öva till högskoleprovet som jag fick 0,6 på förra gången... Behöver 1,2 minst för att komma in på den linje jag vill gå.

Nog om de tråkiga sakerna jag ska göra på sommarlovet. Jag har faktiskt gjort en lista (på tyskalektionerna som är tråkigast i världen) på vad jag ska göra i sommar! ♥

x Dir en grey resa (Warsawa, Berlin, Göteborg) 23-29 juni
x TVXQ fanmeeting i Malmö
x Åka med Rosa till hennes farföräldrar i Stockholm en vecka
x Lära mig att tvätta
x Lära mig Rising Sun-dansen
x Äntligen lära mig hiragana & katakana till hundra procent
x Se Harry Potter 6 på bio!

Serier jag ska se i sommar;
- Buffy the vampire slayer
- One tree hill
- Gossip Girl
- Sex & the city
- Heroes, säsong 3

Böcker jag ska läsa i sommar;
- Twilight 3 och 4
- Harry Potter 4, 5 och 6
- En halv gul sol
- Otoriklanen böckerna, alla som kommit ut efter trean
- Kafka on the shore

Förutom det ska jag se tusen asiatiska dramor. Hell of a party dude? ♥
Na-chan, i sommar, hur gör vi?

Kommentarer
Postat av: Jaedze

Jaaaa vi kommer ses på meetingen iaf! Jag tänkte boka biljetter när jag kommer tillbaka! Vi kanska kan boka ihop när du kommer från Dir en Grey resan?? Vi kommer ha sååå kul! Men en rolig grej Ana, du har listat såååå mycket...det krväs mer än 8 veckor för att hinna med allt det där hahaha! Rolig e du!

2009-06-09 @ 21:39:55
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Nayu

Åh jag vet inte. Jag kommer tillbaka 19 juli tror jag det blir, Viktoria som ska bo hos mig i en vecka kommer inte förens precis början på augusti så du skulle väldigt gärna få komma på besök innan det? Efter hon åkt har jag inte heller några specifika planer till 19 augusti (då jag börjar skolan igen alltså).



Det är ju faktiskt din tur att komma till mig denna gången ; haha tror du att du har möjlighet att komma hit? För du får mer än gärna sova hos mig och vara med mig några dagar.



JAG VILL.



Jag vill vara med på din lista, haha.<3!

Skriv svar till mig i min blogg så jag ser så fort du skrivit :

2009-06-09 @ 22:04:49
URL: http://dontstealoursun.blogspot.com
Postat av: Nayu

Annars finns ju alltid helger och höstlov! Föresten måste du ändå komma hit när New moon kommer ut på biodukarna, för då ska du och jag se den det minns du va?



<3!

2009-06-09 @ 22:40:37
URL: http://dontstealoursun.blogspot.com
Postat av: Line

Lycka till med allt skolarbete! Tänk på allt annat roligt du ska göra, så går det säkert bra ^^

2009-06-10 @ 05:03:25
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Linda

Heja Ana! ♥ Du kommer få ett härligt sommarliv trots jobbiga skolarbeten, det är jag säker på! :) Allt kul du har listat lär väga över allt det jobbiga! Och det är aldrig någon brådska med körkort, jag har det fortfarande inte! XD



Och svarar här på en fråga du hade i min blogg: Ja jag har flextid! :D Men jag brukar oftast alltid jobba samma tider ändå! :) Tills 15.15 på dagarna!

2009-06-10 @ 16:54:20
URL: http://juicybox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0