Sommarlov?

Solen lyser och här sitter jag som just blivit helt inne i Buffy-serien. Är småparanoid om att om jag går ut kommer jag dö (ni vet vampyrer solljus osv). Äe, man ska nog inte överträffa sig själv! Jag måste ändå ta mig ut ur huset för att gå till mormor och hitta bevis till min Internal assessment om Kinesiska kulturrevolutionen. Mitt liv äger...

I morgon ska jag cykla till körskolan för att göra körteoriprover. Jag måste skaffa körkort innan jag åker till Serbien och det betyder även att jag inte kan boka biljett tills jag fått mitt körkort. Sjukt jobbigt, det är liksom... det hänger på körkortet om jag ska träffa min pappa i sommar eller inte. Dessutom ser det inte så jävla ljust ut nu med tanke på att jag har hela fyra faser kvar, klarat en. Lova att heja på mig?


Ahjuste, Sarah Michelle Gellar är awsumest.


Kommentarer
Postat av: jaedze

Hehe so du gillar deeen???

2009-06-14 @ 16:44:39
Postat av: Ani

Gillar? Jag ÄLSKAR den!

2009-06-14 @ 19:15:01
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Nayu

Haha Buffy, har nog bara sett någon gång minns inte riktigt hur den var.

Men åh jag hejar på dig! Hoppas det går bra med körningen och att du lyckas få körkortet snart. <3

2009-06-14 @ 20:07:47
URL: http://dontstealoursun.blogspot.com
Postat av: jaedze

Hehe det va braaa att horaaaa...me glad!!

2009-06-15 @ 08:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0