Fredag, utgång etc.

Jag har varit väldigt produktiv de senaste dagarna måste jag säga - inte minst faktumet att jag förtidröstat! :)

Igår var jag för första gången på en nattklubb - Kafe deluxe. Ptja... vad ska jag säga. Det var väl kanske inte min typ av ställe. Jag gillade inte musiken (blandat, mest retro & svensk indie) och när jag går ut och vill dansa föredrar jag faktiskt r&b och liknande. Nåja, mitt sällskap Anna och Marta var i alla fall jättenice och jag köpte två goda drinkar. En av de hette Vanilla Sky och den är nog seriöst det godaste jag druckit i mitt liv. Tror det var en blandning mellan vaniljvodka och någon citron/lime. Mys!

Idag har jag mest städat med mormor och ikväll ska vi väl mysa, titta på tv och äta majskolv. Jag ska även baka pannkakor! :)

Förresten, jag fick tillbaka min historiamock på paper 1 och jag fick en 7:a! Inte nog med det fick jag även en 7:a på IOCn. Så otroligt lycklig blev jag, det gjorde seriöst hela min fredag ♥

Hoppas ni får en trevlig lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Nayu

Grattis till 7an! Du är himla smart, det var väl ingen nyhet? :



Låter ju som väldigt mysiga dagar du haft på senaste va. Majskolv, vad gott! Längtar tills det blir riktigt sommarväder så det blir grillande var och varannan dag.



Och Vanilla Sky får jag ju nästan hålla utkik efter nästa gång jag får tillfället. ;

2009-06-09 @ 19:29:28
URL: http://dontstealoursun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0