En såndär regnig torsdag

Jag köpte en riktigt snygg almenacka idag. Dessvärre ska jag inte använda den förrens nästa termin, men det är ju kul att starta upp lite! Gud, jag måste verkligen fota den och lite andra saker som jag varit för lat för. Lovar att denna bloggen ska innehålla fler bilder inom en snar framtid.

Förresten, funderar på att tipsa om mina favoritfotografer som jag hittat på flickr.com. Vore ni intresserade av att jag tipsar om de, eventuellt lägger upp en snygg bild som varje fotograf gjort?

Nu ska jag gå & titta på Buffy. Första gången jag ser den, första episoden! Hoppas den är bra :)


Kommentarer
Postat av: Jaedze

I hope you will like it! I know I did^^

2009-06-11 @ 09:32:45
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja! Vill se bilder =)

Det är askul att läsa det du skriver och bilder är nog roligt det med<3

2009-06-11 @ 14:20:13
Postat av: Nachan/Nayu/Natalie

Ja mycket intresserad! Gör det, åh jag håller med Nina att det är jätte kul att läsa det du skriver. Du skriver så bra! :*

2009-06-13 @ 20:31:08
URL: http://dontstealoursun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0