Så länge vi båda andas

Jag läste ut Ljudet av ditt hjärta i förrgår och har redan hunnit komma hundra sidor in i fjärde och sista Twilight-boken som på svenska heter Så länge vi båda andas. Måste säga att jag verkligen älskar delen i boken när man får reda på var de fått just svenskaboktiteln från! Ju mer jag läser böckerna desto mer inser jag att jag kommer vara över 20 bast när filmerna väl kommer ut på bio! Påtal om bio - jag ska på bio på torsdag och se nya Harry Potter-filmen med Ida och Kalle, längtar! ♥

Denna dagen har annars bara bestått av en hel del produktiva saker jag gjort - skrivit uppsats, varit på Dahls och gjort trafikövningstester, jobbat på bibblan och myst hemma. Ätit tonvis med vattenmelon ännu en gång också.

Nu ska jag krypa ner i sängen och fortsätta läsa.
Sov gott alla!

ps. jag borde ändra min layout snart tror jag. Skulle någon vilja hjälpa mig? 0:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0