Nostalgi

Hatar regniga dagar, de slutar alltid med att man gör absolut ingenting. Fast denna var lite annorlunda ändå. Jag hittade en backup-fil på min gamla dator som Benni sparat när han formaterade den. Det var jättemycket gamla bilder och textfiler sparade. Här är några;


(Bilden är tagen 2006 när jag hade relativt kort hår och prova olika frisyrer, denna var ju inte säkerskilt lyckad... haha)


(Också från 2006, tagen nästan samtidigt som bilden ovanför)


(Även denna är från 2006, men den var tagen tidigare än de däruppe. Detta var innan jag färga håret svart)


(Lite rolig bild som föreställer mig och Gabrijela på Loves utklädningfest, vi ska föreställa Stalin och Tito, haha)


(Tagen 2006 när jag jobbade som tiger på Max en helg, sjukt kul var det!)

Annars har det inte hänt så förfärligt mycket. Jag och mormor åkte och handlade en megastor vattenmelon som vägde 9.80kg, haha! Den kommer antagligen bara räcka i två dagar så mycket vattenmelon som jag äter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0