IKEA besök

Jag körde till IKEA idag med hela familjen och morfar höll hårt i sätet t.o.m för kung och fosterland, haha. Vi åkte för att gå runt lite och sedan avnjuta några köttbullar *ler tjockisfamilj*. Det var ganska mysigt och mormor köpte en mjukisdräkt där till mig. Ärligt talat har jag aldrig gillat mjukisdräkter men med denna ska jag vänja mig och jag valde t.o.m en rosa istället för svart! ♥

Förutom det har jag städat hela mitt rum hos mormor. Först och främst packade jag ner alla skolböckerna i en låda och la de så långt bort från min syn som möjligt... gud vad jag längtat på att röja undan de. Synd bara att jag måste ta fram de igen om fyra veckor. USCHHH nej, skolångest! Okej nu pratar vi om nåt annat...

Jag och mormor såg lite mer än hälften av en film som hette "Min japanska vän". Tyvärr dog filmen innan den var klar så vi fick aldrig se klart den och nu är båda två jättenyfikna på vad som ska hända i slutet. Får ta och prata med de på bibblan i morgon. Undra varför det inte funkar. JA jag låtar filmer på bibblan, OK? Haha!

Nu ska jag snart gå och lägga mig och fortsätta läsa på Så länge vi båda andas. Känns som att den håller på att ta slut. Det får den inte göra! Vad ska jag då ta mig till? :(

Sov gött & kram på er alla! ♥

Kommentarer
Postat av: Nayu

Åh jag läste ut Breaking dawn för .. två veckor sedan tror jag det var. Det känns.. jätte konstigt nu när jag har läst böckerna i nästan ett år. Känns som tomt utan dom. Såg Twilight filmen igår, det kändes ännu mer konstigt. Jag både gillade och ogillade den. En del var som jag tänkt mig, medan andra saker var HELT tvärtemot det jag föreställt mig. Glad att jag väntade med att se filmen tills jag läst klart allt iallafall.



Åh.. jag tror jag måste se Harry Potter filmen på bio den här veckan för övrigt! Verkar super bra :3

2009-07-20 @ 15:33:56
URL: http://dontstealoursun.blogspot.com
Postat av: tobbe

Hej tittar in. =)Fin blogg du har =) verkligen. Du får hemst gärna ta en titt hos mig med, om du vill de :)

Hur är det med dig, allt bra?



Vill du hjälpa mig att bli veckansblogg? på www.lifeupsidedown.blogg.se/ och rösta mig som veckansblogg. Röstningen går ut idag kl 18.00. Du får rösta 3ggr om du skulle vilja det. Skulle vara en häftig grej att bli veckansblogg, för att på Måndag har haft min blogg i 1x vecka :)



Hoppas annars du har haft ett fint väder. själv har man haft pissväder :( inte roligt

2009-07-20 @ 16:23:16
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0