Hosthosthost

Det är så himla jobbigt att vara halvsjuk på sommaren. Just nu sitter jag här och hostar för kung och fosterland medan det är riktigt fint väder utomhus!

Är det bara jag som blir helt väck när det är såhär varmt? Typ orkar inte göra någonting och vill bara gömma sig i ett kylskåp tills det blivit lite lättare väder. Jag har i princip sovit tolv timmar i sträck varje dag sen jag kom hem från Göteborg och hela Dir en grey-grejen.

Vad skulle ni tipsa mig om för sommarmusik? ♥

Här är en bild på mig och de andra underbara människorna som var med i crewet under Dir en grey resan från Polen till Berlin. Helt sjukt underbara människor! Från vänster: Patrik, Crystal, Danielle, Sara & jag! :)

Bild: MADSTALIN @ bdb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0