Skräckfilmskväll!

Snart kommer Benni, Nina och Mandy och de ska sova över hos mig. Jag tror ärligt talat ingen kommer våga gå utanför huset när vi sett klart de filmer som vi ska se. Just de filmer vi ska se blir - Diary of the dead, The orphanage, Dark water (azn version) och REC. Vad jag hört så ska REC vara den värsta nu så den kommer vi kanske ta sist... när det är som mörkast... *insert random scary music*. Det blir nog roligt hursomhelst, trots att vi kommer ha hjärtklappning! Jag har köpt två påsar chips, japanskt snaxx och morötter som jag ska skiva och sedan dipp! ♥

Jag har typ skrivit klart min Internal assessment nu. Det känns otroligt skönt men jag ska be min vän Erik ta en titt på den en gång till. Mitt mål är att få minst en 6:a på den!

Nu ska jag chilla lite tills alla kommer.
Hoppas ni får en mysig lördag, ha det så bra! :)


Kommentarer
Postat av: Natalie

Åh mysigt med skräckfilmskväll! Älskar skräckfilmer. Har sett både Dark water (båda versionerna) och The orphanage (grät i slutet, så sorglig enligt mig). Men har varken sett Diary of the dead eller REC så du får säga vad du tyckte om dom sen! :3

2009-08-16 @ 12:43:18
URL: http://dontstealoursun.blogspot.com
Postat av: Marielle

Åh, jag har länge varit nyfiken på REC! Var den bra?

2009-08-16 @ 18:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0