Planering, Organisering, Motivering!

Tog just en promenad med min vän Ida. Snacka om att solen steker här! Kära svenska sommar, varför tog det dig två månader att komma hit? VA! VA! VA!

Jag och Ida pratade om motivation under hela promenaden. Motivation är ju grunden till allt när det gäller skolan och jag upprepade de tre ing-en - Planering, Organisering, Motivering! Dessutom kom Ida på att jag borde göra en motvationstavla som jag kan se minst en gång om dagen, kanske bäst innan skolan? :D

Nu ska jag snart iväg med mamma och mormor på Karloskardagarna igen. Kanske blir lite till tivoliåkning men mest ska vi bara gå runt denna gången. Ikväll ska jag nog duscha så jag inte luktar solkräm tills i morgon och det blir även lite Gokusen 2 ikväll! Snart klar med den ju ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0