Ny musik - NÅGON?

Jag hatar känslan av att inte ha något riktigt bra att lägga in på mp3n. Det känns som att alla musik jag har på min laptop är liksom förbrukad musik. Jag har lyssnat på det, flera gånger och hypat det flera gånger och sedan kommer känslan men nu då? Desperat kan jag leta runt på flera music rotations på livejournal efter något riktigt bra, det blir oftast asiatiska music rotations där de lägger upp ny jpop eller något. Ärligt talat klarar jag inte av jpop, allt för mig låter likadant.

Därför vill jag be er tappra läsare att TIPSA mig om någon nice musik, spelar ingen roll om den är ny/gammal bara jag inte hört det liksom. Musikstilar jag oftast föredrar är just - hiphop, r&b, kpop eller liknande. Något som är ett big NO NO är ballader, indie, metal. Jag kan liksom lyssna på det men inte ha det på mp3n - blir uttråkad så fort.

I BEG YOU GUYZ.
T^T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0