Kanderade äpplen... ♥?

Jag såg just episod tio från Gokusen 2! Måste säga att man blir LITE peppad inför skolan när man ser den serien - ett tips bara! ♥ Batteriet på min mobil tog slut idag på morgonen så väckarklockan på mobilen ringde inte. Det slutade helt enkelt med att jag vaknade klockan ett... Inte så roligt att halva dagen är förbi. Nåja, i morgon får jag vakna tidigare helt enkelt.

Hittils har jag bara hunnit med att äta frukost och måla naglarna - nu är de vita! Vet ni vad jag provade för första gången igår? Kanderade äpplen! Det var verkligen inget att rekommendera för de som har tandställning, dvs sådana som jag.

Innan jag går måste jag tillägga att jag joggade igår och idag har jag träningsvärk, ouch.


(Kanderade äpplen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0