Infantil kock...

Blir väl svårt att bara lägga av med bloggandet bara sådär. Dessvärre kan jag inte följa alla era bloggar som jag gjorde förut då jag avskaffat mig bloglovin. Jag hoppas ni förstår, men jag ska såklart titta in så ofta jag kan.

Idag planerade jag egentligen att plugga hela dagen men det blev lite av varje. Jag gjorde bosnisk mat för första gången och riktigt god sådan. Denna gången var det mormor som vägledde mig och jag insåg att jag verkligen måste lära mig att laga mat. Det är faktiskt riktigt illa när man bränner t.o.m nudlar... Hursomhelst blev det hur gott som helst och jag åt tills jag höll på att spy, haha. Men en trevlig promenad hann jag med och flera låtar av Epik high finns nu på min mp3. Måste jag ens nämna att Tablo är ett geni?

I morgon ska jag till tandläkaren så det blir väl en liten sväng förbi körskolan också. Måste verkligen hitta peppen till att återhämta mig och försöka ta det där himla körkortet alltså! I'm going to make it, fight-o!

Nu ska jag titta vidare på Gokusen 2 som jag började titta på ikväll,
godnatt alla söta ♥


Kommentarer
Postat av: Jaedze

FIGHTO-ON!!



När ska du se Buffy då? XDD

2009-08-05 @ 13:37:10
Postat av: Anica

Dze: Vet inte, blir nog inte på ett tag alltså. Haha.

2009-08-05 @ 22:03:51
URL: http://lilychouchou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0