Framtida bloggplaner?

Nu när jag snart beger mig till Tokyo (förhoppningsvis då, om jag får visumet nu i maj vilket min organisation säger att det är 99% chans att man får man man blivit accepterad av skolan - vilket jag blivit) så tänkte jag fortsätta blogga såpass aktivt jag kan. Med tanke på att livet där antagligen kommer vara tusen gånger mer spännande än livet här hemma.
Jag skulle dock behöva några åsikter från er eftersom jag funderat på några saker;
1) Borde jag ha bloggen på engelska eller svenska?
2) Borde jag ha kvar den på blogg.se eller byta till tumblr eller blogspot?
Vore mer än tacksom för era svar,
ta hand om er så hörs vi snart igen :>

ps. jag har fått en macbook nu så förvänta er fler bilder i framtiden! ^-^
ps2. HERREGUD, varför funkar inte radbrytning i detta inlägget med min macbook? :(

Kommentarer
Postat av: Nayu

Okej för det första kan jag säga att safari låter en inte göra radbrytning i blogg.se. Därav valde jag att byta till blogspot. Det funkar dock som vanligt om man använder firefox (dvs om man skriver inläggen i firefox).



1. Jag tycker det är bra vilket som, så länge du bloggar. Älskar att läsa det du skriver. Det som känns bäst för dig. :D



2. Blogspot skulle jag säga. Tumblr är bra och mysigt, men vad jag förstått går det inte att kommentera där och det ogillar jag. Haha :D Blogg.se är som du säger, inte så glad med macbooks om man inte öppnar i firefox då. Och gillar man firefox eller internet explorer kanske funkar också vet inte, så är det ju lugnt. Men blogspot tycker jag är bra.



:3 Hope to read lots about your adventures! Send me a postcard :'D Åh.



2010-04-25 @ 12:10:49
URL: http://cantstoptime.blogspot.com
Postat av: Anica

Tack så jättemycket för svaren Na-chan! (är fortfarande förundrad över att du ens är intresserad av min blogg haha).



Det kanske bör bli blogspot då alltså, shit blogg.se suger ju :(

2010-04-25 @ 15:14:55
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: evelie

för det första visste jag inte ett piss om att du skulle åka till tokyo :o fan va awesome! kommer följa dig i vartenda steg på bloggen :D men för att övergå till dina frågor så:

Håller med om att du borde börja med blogspot istället. Kan vara skönt att börja om på nytt också då du flyttar och börjar värsta nya livet :'3 dock får du gärna fortsätta med svenska (: men du kommer antagligen få massa vänner där borta och jag tror inte de kan svenska X'D så vill du ha läsare därifrån så borde du nog satsa på engelska :)



mwhi :3

2010-04-26 @ 17:55:22
Postat av: Anica

SÖTISÄVÄÄÄ! Inte visste jag att du fortfarande läser min blogg! <3



tack så jättemycket för att du svarar på detta & jag har nog då bestämt mig att det blir blogspot jag ska ha själva bloggen på :> och jag ska länka linken här lite senare! så håll utkik!!

2010-04-27 @ 10:46:29
URL: http://lilychouchou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0