Solig dag och myspys ♥

Det har hänt massa grejer på bara denna enda dag.

Fikat på Skåres var hur mysigt som helst. Dock köpte jag en jättestor chokladmuffin med eurocreme som var lite för mycket för mig, jag tryckte dock i hela tillsist. Det är antagligen därför som jag mår lite illa just nu... Under fikat ringde en tjej från kommunen för att berätta för mig att jag fått sommarjobb i tre veckor på ett dagis. Dessvärre visade det sig att jag inte kan just en hel vecka där då jag är borta och ser Dir en grey lite här och var i Europa. Verkligen synd, men inget kommer för Dir en grey!

Eftersom jag nyligen fyllde år fick jag O KONSERTEN av Dzenana, Kiki & Mandy! HUR SNÄLLT ÄR INTE DET LIKSOM? Jag blev så sjukt lycklig. Min mamma kommer också att bli skitglad när hon får syn på den, t.o.m hon älskar den haha! Tack så jättemycket tjejer, så himla gulligt av er~ ♥

Efter fikat gick jag och Dzenana och handlade lite. Solen stekte något otroligt idag så jag köpte en solskyddskräm med faktor 10, schampo och balsam som gav extra volym och en ögonfransböjare. Jag har seriöst köpte minst fyra och tappat bort alla, denna ska jag bannemig inte tappa bort! :)

Nedaför har jag valt att ladda upp diverse bilder som jag tidigare glömt. Ingen specifik ordning.


Leo & David kom tidigare till min födelsedagsfest och David fixade drinkarna!
(idag fyller förresten Leo år, grattis på din 18-årsdag gubben! ♥)


Ida, Timi & Amanda posar förfullt... :)


Dansen House på dansuppvisningen i lördag, jag är till höger. Hahaha!


Första synen på morgonen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis i efterskott! :D Vad mysigt du har haft det! ♥

2009-06-01 @ 20:53:55
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Jaaaa vi hade det såååå kul!!!

2009-06-01 @ 22:30:23
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Godmorgon :) hoppas du får en bra dag , känner du någon som tar studenten idag ? ^^

2009-06-05 @ 10:44:57
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0