Födelsedagshelg

De senaste dagarna har varit helt underbara ♥

I lördags var det min födelsedag och dansuppvisning. Allt gick helt underbart bra, jag råkade tappa bort mig på Housen i början men sedan gick det som smort - fint väder, roliga människor & min födelsedag! Detta är nog den bästa födelsedagen jag någonsin haft.

Mot kvällen gick jag, mormor, morfar och Rosa till PM (jättedyr och najs restaurang i Växjö) och mormor bjöd oss. Efter det sov Rosa över hemma hos mig! Vi drack en hel del té, sjöng massa Elvis på sing star, började titta på en Matsujun film där han är kär i sin syster. Dock däckade vi ganska hårt redan vid halv ett... Men mys var det!

TACK SÅ MYCKET ALLA SOM GRATTADE MIG!
Ni gjorde min födelsedag ännu bättre! ♥

Nu ska jag snart gå till Skåres för att fika med Dzenana, Kicki, Mandy & Rosa.
Ptjaaao, ska blogga bättre och mer, fler bilder osv, lovar! :)

Kommentarer
Postat av: Nayu

Varsegod! Låter som du haft en underbar helg och en underbar födelsedag! Mysigt.

2009-06-04 @ 18:57:55
URL: http://dontstealoursun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0