Promenader, mer än bara fötter som går


(Tur att gatorna här hemma inte är lika fulla som de i New York, haha).

Jag är en sådan som absolut hatar att ta promenader eller jogga, har fått rejält nog av det. Men idag var det något i mig som bara slog till och helt plötsligt fick jag för mig att jag skulle ut och dansa medan jag går. Så jag satte på mig mp3-hörlurarna och dansade ut i regnet samtidigt som jag låtsades vara CL (en tjej som dansar asgrymt).

Tro det eller ej, men det funkade för mig. Jag tror man motiverar sig själv till att göra tråkiga saker genom att se de som roliga. Det funkade för mig, prova ni också! Man förlorar aldrig något på en positiv inställning

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg =)

2009-07-23 @ 22:03:36
URL: http://elintoreborg.blogg.se/
Postat av: Nayu

Åh vad mysigt det låter!



Jag tycker faktiskt om att promenera, även om jag hatar att jogga och springa. Tycker om att promenera ensam med musik i öronen och beundra världen som den är. Haha tyvärr är jag stressad för det mesta och känner inte att jag har tid att promenera (hem för det är det jag gillar! att promenera hem) för det tar sin tid.



Men oh ja, det är så sant så. Positiv inställning gör mycket.

2009-07-24 @ 01:02:25
URL: http://dontstealoursun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0